Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Aprenentatge autònom en l’assignatura "electricitat i òptica": estratègies d'adaptació a l'Espai Europeu d’Educació Superior

    1. [1] Universitat Jaume I

      Universitat Jaume I

      Castellón, España

  • Localización: Metodologies centrades en l'estudiantat a l'Espai Europeu d'Educació Superior: Actes de la VIII Jornada de Millora Educativa i VII Jornada d'Harmonització Europea de la Universitat Jaume I / coord. por José Manuel Gil Beltrán, Miguel Ángel Fortea Bagán, 2009, ISBN 978-84-8021-725-5, págs. 270-276
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • A partir del curs 2007/08 s’han aplicat noves metodologies en una assignatura de Física en el primer curs d’una titulació tecnològica de la Universitat Jaume I que encara no s’havia vist immersa en un procés actiu d’adaptació a l’Espai Europeu d’Educació Superior.

      La renovació metodològica ha introduït més varietat en les tasques acadèmiques, que han fomentat el treball autònom de l’estudiant, i al mateix temps ha diversificat les activitats d’avaluació. En aquesta comunicació realitzem un estudi del funcionament i rendiment d’aquestos canvis, amb la perspectiva de la pròxima aplicació de la reforma de Bolonya a grups nombrosos i sense el compromís dels actuals grups pilot d’harmonització. El balanç d’aquestes pràctiques de millora docent resulta positiu, però també suscita alguns interrogants sobre el resultat de les actuals reformes universitàries.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno