Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Com millorar la metodologia i el procés d'Avaluació en pràctiques de laboratori químic

    1. [1] Universitat Jaume I

      Universitat Jaume I

      Castellón, España

  • Localización: Quaderns digitals: Revista de Nuevas Tecnologías y Sociedad, ISSN-e 1575-9393, Nº. 79, 2014
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquest treball constitueix un exemple de millora docent a les pràctiques de laboratori químic de l'assignatura “QU0924 - Química Inorgànica III” mitjançant un canvi metodològic a l'hora d'impartir la classe i d’avaluar els estudiants per tal d'augmentar la seva motivació amb un aprenentatge participatiu, donant més importància al treball no presencial i a l’autoavaluació. La resolució d'una sèrie de qüestionaris previs abans de cada sessió pràctica, junt amb l'autoavaluació d'aquestos per part del propi alumnat ha permès que es fomenti l'autoaprenentatge i l'autonomia dels estudiants. L'exposició per part de l'estudiant a la pissarra dels diagrames de flux i reaccions químiques que tenen lloc durant cada sessió practica ha facilitat l'aprenentatge dels conceptes químics necessaris per al desenvolupament correcte de les pràctiques al laboratori, així com de la comprensió de la part teòrica de l'assignatura “QU0924 - Química Inorgànica III”. La introducció d’aquestos canvis metodològics i d’avaluació ha sigut molt positiva, fet que s’ha reflectit amb els resultats finals dels estudiants.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno