Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Estimació dels crèdits ECTS per a l’adaptació de l’assignatura Laboratori Avançat en Química II (IA28) a l’EEES i elaboració de materials d’aprenentatge autònom mitjançant l’ús de l’aula virtual

Maria Rambla Alegre, Juan Peris Vicente, Julián Paños Pérez, Samuel Carda-Broch, Josep-Salvador Esteve i Romero

  • català

    L’adopció del sistema europeu de transferència de crèdits (ECTS) implica un canvi en el sistema i en la metodologia de l’ensenyament. En aquest nou model d’aprenentatge, les decisions les pren l’estudiant, és a dir, es centra l’actuació en l’estudiant en les diferents dimensions que conflueixen aquest procés (metodologia, temporalització, etc.). Mentre que el professor serà un tutor o orientador expert en formació. Així, les assignatures dels diferents plans d’estudis actuals han d’adaptar-se al procés de convergència europea. L’objectiu d’aquest treball ha estat estudiar l’adaptació a aquest procés de l’assignatura “Laboratori Avançat en Química II”. Mitjançant un qüestionari, s’ha avaluat el temps i l’esforç que l’estudiantat dedica a la realització del treball acadèmic i a l’estudi de l’assignatura. Amb aquesta informació s’ha avaluat la seua predisposició a treballar i aprendre davant aquest procés de convergència, i s’ha comprovat la semblança dels crèdits ECTS calculats teòricament amb els quals realment utilitza l’alumne.

  • English

    The adoption of the European Credit Transfer System (ECTS) implies a change in the system and methodology of teaching. In this new learning model, decisions are taken by the student, that is to say, it focuses on the student’s performance in different dimensions that shaped this process (methodology, timetable, etc.), whereas the teacher is a tutor or counselor expert in training. Thus, the subjects of the current degrees must be adapted to the process of European convergence. The aim of this work was to study this adaptation process to the subject "Advanced Laboratory in Chemistry II". The use of a questionnaire helped to evaluate the time and effort devoted by the students to the completion of academic work and study of the subject. This information was used to evaluate the predisposition of students to work and learn in line with this convergence process, and it was also proved the similarity of the theoretically calculated ECTS credits with those that the student actually uses.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus