Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Metodologia puzzle:: Avaluació de la satisfacció dels estudiants d’infermeria

  • Autores: Juan M. M. Leyva, Marta Riu
  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 653-657
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Estudi que avalua la satisfacció dels estudiants amb el Metodologia docent Puzzle dins l'assignatura Metodologia d'Investigació en Infermeria. Recollida de dades mitjançant qüestionari de creació pròpia, anònim, elaborat en base als objectius d'aprenentatge, competències i habilitats contemplades en el programa docent. Destaca la valoració negativa que els estudiants fan de la metodologia en quant a coneixements la càrrega de treball. L’adquisició d’habilitats i actituds és avaluada més favorablement. Cal esbrinar les causes que han dut als estudiants a fer una avaluació poc positiva i modificar aquelles que estiguin a l’abast dels docents i la institució.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno