Vich, España
Des dels estudis de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport (CAFE) de la facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, estem duent a terme una experiència d’innovació en la planificació i l’organització de la docència. Aquesta experiència s’emmarca en l’assignatura que anomenem Treball Interdisciplinar, una assignatura que dóna eines a l’alumnat perquè gestionin, organitzin i planifiquin el seu procés d’aprenentatge, potenciant per damunt de tot l’autonomia i el treball en equip. L’assignatura es desenvolupa en dos escenaris i períodes diferenciats. El primer període es fa en les aules convencionals de la facultat. El segon període es fa en un entorn natural, on es duen a terme multitud d’activitats esportives i de lleure. Els estudiants organitzen, planifiquen i executen tots dos períodes, utilitzant les eines de planificació i organització que els hi facilitem. En aquesta comunicació explicarem quines són aquestes eines i quin són els seus punts forts, i com a conseqüència, com es planifica i gestiona tota la docència que implica l’assignatura, i finalment exposarem la metodologia d’avaluació dels mateixos estudiants.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados