Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


El treball interdisciplinar com a escenari per a l'Aprenentatge de la planificació en la docència

    1. [1] Universitat de Vic

      Universitat de Vic

      Vich, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 698-702
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Des dels estudis de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport (CAFE) de la facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, estem duent a terme una experiència d’innovació en la planificació i l’organització de la docència. Aquesta experiència s’emmarca en l’assignatura que anomenem Treball Interdisciplinar, una assignatura que dóna eines a l’alumnat perquè gestionin, organitzin i planifiquin el seu procés d’aprenentatge, potenciant per damunt de tot l’autonomia i el treball en equip. L’assignatura es desenvolupa en dos escenaris i períodes diferenciats. El primer període es fa en les aules convencionals de la facultat. El segon període es fa en un entorn natural, on es duen a terme multitud d’activitats esportives i de lleure. Els estudiants organitzen, planifiquen i executen tots dos períodes, utilitzant les eines de planificació i organització que els hi facilitem. En aquesta comunicació explicarem quines són aquestes eines i quin són els seus punts forts, i com a conseqüència, com es planifica i gestiona tota la docència que implica l’assignatura, i finalment exposarem la metodologia d’avaluació dels mateixos estudiants.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno