Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


L’entorn personal d’aprenentatge:: Una eina per a la reflexió metacognitiva i per a l’avaluació formativa en la formació de mestres

    1. [1] Universitat de Barcelona

      Universitat de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 703-707
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquesta comunicació presenta un projecte d’innovació docent a l’assignatura de “Didàctica de la llengua anglesa” de la Menció en Llengües Estrangers dels Graus d'EI i EP a la UB. Un dels objectius principals és la millora de la qualitat de l'aprenentatge dels estudiants mitjançant la creació d'un Entorn Personal d'Aprenentatge (EPA), entès com a eina de reflexió i d'avaluació. Els resultats mostren que l'ús del EPA fomenta la capacitat de reflexió dels estudiants sobre el seu procés d'aprenentatge, alhora que proporciona una base per a la investigació sobre el paper de la reflexió en els programes de formació inicial del professorat.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno