Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


L’avaluació de les competències del docent.: Per què, com i amb quina finalitat?

    1. [1] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 471-479
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Les competències i l’avaluació han anat evolucionant, fins a esdevenir dos aspectes claus dins l’àmbit educatiu. Però són dos termes complexes de definir, els quals s’han associat més als alumnes que al docent. Aquest estudi teòric, mitjançant una metodologia d’investigació fonamental orientada, pretén respondre les preguntes per què, com i amb quina finalitat realitzar l’avaluació de les competències del docent. Els resultats d’aquest estudi permeten concretar una guia per ajudar a elaborar un sistema d’avaluació de les competències del docent. I en les conclusions es ressalta que aquesta avaluació ha d’ajudar al docent a reflexionar sobre la seva pràctica i afavorir el seu desenvolupament professiona


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno