Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Components afavoridors d’una avaluació continuada coherent i sostenible

    1. [1] Universitat de Barcelona

      Universitat de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 107-110
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • A partir de les experiències d’innovació en avaluació continuada desenvolupades en dotze assignatures de titulacions i facultats diferents, s’han identificat components que afavoreixen processos coherents i sostenibles d’avaluació continuada. Aquests components es refereixen a la participació i valoració d’aquest sistema d’avaluació per part de l’alumnat, als mètodes d’avaluació, feedback, indicadors, seqüència formativa, qualificació i resultats d’aprenentatge, i equip docent. Alguns d’aquests components requereixen encara un major aprofundiment i altres susciten qüestions complexes sobre les quals cal reflexionar.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno