Jordi Simón Llovet, Raul Bermudez Ventura
L’article sorgeix de l’experiència en les assignatures d’Utilització Didàctica de les TIC i d’Internet i de Gestió de la Informació i TIC del Grau en Educació Primària i grau en Educació Infantil de la Facultat de psicologia ciències de l’educació i l’esport Blanquerna de la Universitat Ramon Llull. L’objectiu principal és comprovar si existeix una participació d’agents externs a l’àmbit universitari que contribueixin a l’avaluació dels estudiants, quan aquests estudien en un entorn d’aprenentatge connectivista i comparteixen el seu aprenentatge públicament. A través de l’anàlisi de les dades obtingudes, es conclou que si que hi pot haver participació externa, que la seva qualitat i quantitat depèn de la plataforma en que es treballa i que el treball en la Wikipedia el més prolífic, tan en la quantitat com en la qualitat dels retorns als estudiants per part d’agents externs a la Universitat.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados