Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


L’autoavaluació de l’aprenentatge clínic com instrument de reflexió i creixement acadèmic?

    1. [1] Campus Docent Sant Joan de Déu
  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 160-165
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • La titulació del Grau en Infermeria té per objectiu formar estudiants que siguin competents per fer front a situacions de complexitat humana i tecnològica. L’autoavaluació de l’aprenentatge clínic és un instrument que ens permet valorar el grau de reflexió i autocrítica que assoleixen els estudiants. L’objectiu de la comunicació és presentar els resultats de l’autoavaluació i els resultats acadèmics dels estudiants des d’una perspectiva comparada. Els resultats indiquen que no existeix una disparitat significativa entre les qualificacions acadèmiques obtingudes i l’autoavaluació que fan els estudiants, fet que demostra la seva maduresa i autocrítica.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno