Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


L'ús de la xarxa social goodreads com a instrument per a l'Avaluació d'Activitats d'Educació literària en formació inicial de mestres

    1. [1] Universitat de Barcelona

      Universitat de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 198-201
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L'experiència d'innovació docent que es presenta a continuació es centra en l'ús d'un entorn virtual, la xarxa social Goodreads, com a mitjà per a l'avaluació d'una tasca que ha suposat el 15% de la nota final de l'assignatura. Aquesta xarxa social ha esdevingut l'instrument vertebrador del curs i ha permès introduir l'ús de l'smartphone com a eina de treball en la dinàmica del curs. La tasca ha consistit en penjar-hi ressenyes de lectures obligatòries i optatives, recomanar llibres, fer propostes culturals i compartir fotografies fetes amb el mòbil, inspirades en poemes. Amb aquesta experiència docent s'han introduït les noves tecnologies, d'ús quotidià pels alumnes, en l'avaluació.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno