Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Disseny i implementació de feedforward sostenible en els processos d’avaluació

    1. [1] Universitat de Barcelona

      Universitat de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 337-341
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • Els processos d'avaluació en Educació Superior haurien de permetre un lligam coherent entre resultats obtinguts, activitats d’aprenentatge i accions d’avaluació. Malgrat això, l’avaluació continua massa sovint esdevé un procés sumatiu, fragmentat, genèric i alhora finalista. Davant aquesta perspectiva el curs 14-15, s’ha posat en marxa un projecte d'innovació i recerca en avaluació a través de processos de feedforward que permetin un retorn a l'estudiant en un procés espiral que tanca el cercle de l'aprenentatge amb la seva aplicació en tasques següents i on aquest té un paper actiu en tot el procés. L’experiència s’ha portat a terme en les titulacions d’educació, de grau i màster.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno