Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Implementació de l’autoavaluació en treballs basats en la resolució de problemes

    1. [1] Universitat de Girona

      Universitat de Girona

      Gerona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 342-345
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquesta comunicació explora l’aplicació del procés d’autoavaluació en el marc de la correcció de treballs proposats per ser duts a terme fora d’hores lectives. El procés d’autoavaluació, es basa en que els estudiants facin una primera correcció, en base a un criteri de correcció clar, prèvia a la correcció final per part del professor. D’aquesta manera, la nota del treball de síntesi no només dependrà pròpiament de l’execució del treball, sinó també de l’execució de l’autoavaluació. La forma d’avaluar l’autoavaluació serà la comparació de la nota posada per l’estudiant amb la nota final posada pel professor, de manera que la nota final del treball de síntesi serà la nota pròpiament del treball desenvolupat per l’alumne segons el professor, modificada per la desviació de la nota autoavaluada del propi alumne, respecte a la nota final posada pel professor.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno