Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Mètodes avaluatius del càlcul de dosi de fàrmacs en el grau d’infermeria

    1. [1] Universitat de Girona

      Universitat de Girona

      Gerona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 381-385
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • El càlcul de dosi es considerada una competència difícil d’assolir en el estudis d’Infermeria. L’objectiu de l’estudi és comparar diferents mètodes avaluatius per l’assoliment d’aquesta competència en els estudis de Grau d’Infermeria UdG. Un 55,8% dels estudiants que realitzen ACOE a 4rt curs no assoleixen la competència del càlcul de dosi, i a més, suspenen significativament més que en l’avaluació de 2n curs dels seminaris específics. Així es pot deduir que o bé no hi ha una millora d’aprenentatge del càlcul de dosi de 2on a 4rt curs o bé que els entorns i els diferents mètodes avaluatius poden influenciar en els resultats obtinguts per una mateixa competència.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno