Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Ús de recursos online per a l‘elaboració de presentacions a l’aula:: Una activitat avaluable

    1. [1] Universitat de Girona

      Universitat de Girona

      Gerona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 397-401
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Des de la implantació del nou pla d’estudis, l’assignatura química dels elements inclou una activitat d’avaluació basada en la presentació de les propietats i característiques d’un element de la taula periòdica. Des del curs 2012, els alumnes han de fonamentar la descripció de l’element en un vídeo trobat a la xarxa. Sobre aquesta base han d’elaborar una presentació d’uns deu minuts que exposaran a l’aula. Des del punt de vista docent, es considera l’activitat molt interessant. En aquest estudi s’analitza també l’opinió dels alumnes, recollida durant els tres darrers cursos. Es veurà que l’opinió dels alumnes és també molt positiva al respecte d’aquesta activitat d’avaluació.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno