Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Transposició didàctica (i reticències) en la construcció d'Estudis de casos

    1. [1] Universitat de Girona

      Universitat de Girona

      Gerona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 427-432
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquesta contribució analitza la transposició didàctica en la construcció d'un estudi de cas a partir d'una situació (o cas) d'una aula de primer d'Educació Primària en què s'introdueix l'oral formal i l'autoregulació dels usos lingüístics. Aquesta situació esdevé un estudi de cas per al grau d'Educació Infantil i Primària sobre la didàctica de l'oral i la reflexió metalingüística. Ens plantegem què s'esdevé a l'aula de Primària i què se n'explica i què se n'elideix a la Facultat per tal que els estudiants discuteixin el cas amb distància crítica. Calen tries i elisions que suscitin debat, reflexió i la participació activa dels estudiants, les quals són determinants.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno