Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


A avaliación do proceso de ensino-aprendizaxe

  • Autores: Federación Estatal M.P.R.S.
  • Localización: Revista galega de educación, ISSN 1132-8932, Nº. 24, 1995, págs. 44-50
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • A Mesa do Curriculum, constituída dentro da Federación de MRPS, na súa reunión celebrada en Huesca, no pasado mes de maio, elaborou un documento sobre a "avaliación do proceso de ensino-aprendizaxe". Este traballo retoma os puntos esenciais do modelo do que debe ser a avaliación, que os MRPS elaboraron no IIº Congreso de Gandía (1989), profundizando naqueles aspectos que entón resultaron descoidados: a avaliación do profesorado e dos centros educativos. A continuación recollemos unha síntese dalgunhas das súas interesantes reflexións e análises


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno