Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Enpresaren irudia eta prestakuntza iraunkorra

  • Autores: Elisabete Arrieta Aranguren, Mikel Haranburu Oiharbide, María Begoña Asua Batarrita, Francisca Arregui Goenaga
  • Localización: Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, ISSN 1130-5738, ISSN-e 3020-5115, Nº. 46, 2003, págs. 81-92
  • Idioma: euskera
  • Enlaces
  • Resumen
    • Prestakuntza iraunkorreko programen artean leku garrantzitsua hartzen dute prozesuen kalitatea hobetzeko programek. Kalitate-ziurtagiria eskuratzearen helburua ez da hobekuntza-prozesuak indarrean jartzera mugatzen; irudiaren politikarekin eta bezeroen inpresioak kudeatzearekin ere badu zerikusia. Enpresa baten identitatearen profila egungo identitate errealak, etorkizuneko identitate idealak eta bien arteko identitate proiektatuak eratzen dute. Enpresaren irudia, alde batetik, bere identitate errealean, idealean eta proiektatuan txertatu behar da. Baina, bestalde, irudiaren sintaxiko oinarrizko legeak bete behar ditu.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno