Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Dislexiaren inguruko garapen kontzeptuala

    1. [1] Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

      Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

      Leioa, España

  • Localización: XXVI Jornadas de Investigación en Psicodidáctica / coord. por Rakel Gamito Gómez, Judit Martínez Abajo, María Teresa Vizcarra Morales, 2020, ISBN 978-84-1319-137-9, págs. 141-154
  • Idioma: euskera
  • Títulos paralelos:
    • Evolution of the dyslexia conceptualization
  • Enlaces
  • Resumen
    • euskara

      Dislexia kontzeptuari buruzko errebisio teoriko-bibliografikoa azaltzen da, non dislexiari buruzko ikerketaren ibilbidea jasotzen den. Horrez gain, gaur egungo ikuspegi nagusiak aurkezten dira: neurologikoa, genetikoa, psikolinguistikoa eta pedagogikoa.

    • English

      In this paper, a literature review of the conception of dyslexia is presented. The evolution of the research on dyslexia is described, as well, as the current the four main fields of investigation: neurology, genetics, psycholinguistics and pedagogy.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno