Leioa, España
Gaur egun, teknologia berrien garapenaren ondorioz, geroz eta mundu bisualago batean bizi gara eta egunero bide askotatik datozkigun irudi ugari kontsumitzen ditugu. Hala ere, askotan ezagutza falta dela eta, ez dugu behar beste irizpiderik izaten irudiekin zuzentasunez lan egiteko eta haien potentzialtasun guztiari etekina ateratzeko. Hori dela eta, lan honen bidez irudiei eskoletan ematen zaizkien erabilerak eta irakasleek horren inguruan duten ezagutza eta jakin-mina aztertu nahi izan dira. Horretarako, alde batetik bost irakasleri elkarrizketak egin zaizkie. Bestetik, lau mikroetnografia burutu dira eskoletara egindako bisiten bidez. Azkenik, elkarrizketatuei Ikus Kulturaren inguruko irudi bat emateko eskatu zaie, eta ondoren jasotako informazio guztiarekin harremanetan jartzeko.
Due to the development of new technologies, we live in an increasingly visual world and we consume many images received through different ways. However, many times the lack of knowledge means that we don´t have enough criteria to work well with this images and take advantage of their potential. For this reason, this work seeks to analyze the uses of images in schools and the knowledge an interest that surrounds the teachers. For this, on the one hand, five teachers have been interviewed individually. On the other hand, four micro-ethnographies have been carried out through visits to school. Finally, the interviewees were asked to provide an image of Visual Culture, to relate them with all theinformation.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados