Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Innovació en l’ensenyament superior a través de l’aprenentatge basat en problemes

    1. [1] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: Annals de Medicina, ISSN-e 2013-7109, ISSN 0210-7465, Vol. 92, Nº. 4, 2009, págs. 176-178
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L’Escola Universitària d’Infermeria (EUI) Vall d’Hebron ha implantat l’aprenentatge basat en problemes (ABP) en el currículum d’infermeria. L’ABP és un mètode d’ensenyament-aprenentatge centrat en l’estudiant –es porta a terme en un grup petit de 8 a 10 estudiants amb un tutor–, en el qual l’avaluació formativa i no finalista passa a ser una part important del procés d’aprenentatge


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno