Parlar des d’una associació com la Coordinadora d’Usuaris de la Sanitat sobre el copagament se’ns fa difícil, tot i tenint en compte que la nostra funció va principalment dirigida a la defensa dels interessos dels ciutadans en matèria de salut, apostar per incrementar l’aportació econòmica, o sigui l’anomenat “copagament”, no ens sembla adient, menys encara quan de fet ja el fem a través dels 40% dels medicaments. A més, no és el moment més idoni per plantejar-lo, ja que socialment patim una incertesa econòmica evident amb unes perspectives a curt o mig termini gens engrescadores
© 2001-2026 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados