Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Atenció continuada ICO24hores: preguntem per millorar

    1. [1] Institut Català d’Oncologia
  • Localización: Annals de Medicina, ISSN-e 2013-7109, ISSN 0210-7465, Vol. 97, Nº. 4, 2014, págs. 147-149
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • S’ha avaluat la satisfacció dels professionals sobre el servei d’atenció telefònica ICO24hores en els tres centres de l’Institut Català d’Oncologia (L’Hospitalet, Badalona i Girona).

      La metodologia ha estat descriptiva; s’ha inclòs una mostra representativa i aleatòria de 80 professionals i s’ha elaborat un qüestionari per a la recollida de dades. La taxa de resposta ha estat del 76%, essent la majoria metges, infermeres i personal administratiu.

      La satisfacció global dels professionals ha estat de notable i posa en relleu un alt grau de satisfacció dels professionals amb l’atenció telefònica facilitada des de l’ICO-24hores.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno