Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Garraio elektrikoa

    1. [1] Vicomtech-IK4 Visual Interaction Communication Technologies

      Vicomtech-IK4 Visual Interaction Communication Technologies

      San Sebastián, España

    2. [2] Universidad de Mondragón/Mondragon Unibertsitatea

      Universidad de Mondragón/Mondragon Unibertsitatea

      Mondragón, España

    3. [3] Kalapie elkartea
  • Localización: Elhuyar: zientzia eta teknika, ISSN 0213-3687, Nº. 337, 2020, págs. 28-35
  • Idioma: euskera
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aurreikusten da hogei urte barru ibilgailu gehienak elektrikoak izango direla. Uste izatekoa da herriak eta hiriak atseginagoak bihurtuko direla horrela, zarata eta kea gutxituko direlako. Energiaren ikuspegitik trantsizio energetikorako ere lagungarria izan daiteke. Baina azpiegitura berriak eta hiriak egokitzea eskatuko ditu. Kasurik sinpleenean, karga-puntuak ugaritzea eta elektrizitate-ekoizpena nabarmen handitzea. Eskutik datoz galdera asko: nola lortuko da beharko den elektrizitate guztia? Nondik eskuratuko ditugu bateriak sortzeko beharko diren lehengai preziatuak? Benetan jasangarriagoa al da garraio-mota hori?


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno