Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


C.R.A.P. Centre de Recerca d’Activitats Paranormals: una proposta gamificada per treballar la tecnologia a educació primària des d’una perspectiva maker

    1. [1] Escola Projecte
  • Localización: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 38, 2019 (Ejemplar dedicado a: Octubre), págs. 36-43
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • C.R.A.P. Research Center of Paranormal Activities: a gamified approach for teaching Technology in primary education from a maker perspective
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      El moviment maker i la gamificació són dues tendències a l’alça en el món de l’educació. En aquest article analitzarem els orígens i les característiques d’aquestes dos conceptes i en detallarem la seva aplicació mitjançant una experiència d’aula real. A partir d’un exemple pràctic realitzat el curs 2017-18 amb alumnat de quart de primària, anirem mostrant com aquestes dues tendències generen situacions i experiències d’aprenentatge significatiu.

    • English

      The maker movement and gamification are two rising tendencies in the world of education. In this article we analyze the origins and characteristics of these two concepts and we detail their application in the classroom through a real classroom experience. We will show how these two trends foster significant learning situations and experiences with a practical example that took place during the 2017-18 schoool year with fourth year students.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno