Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


'Quéresme facer o favor de calar?': para unha gramática comunicativa do galego

    1. [1] Universidade de Santiago de Compostela

      Universidade de Santiago de Compostela

      Santiago de Compostela, España

    2. [2] Centro Ramón Piñeiro para a Investigación en Humanidades
  • Localización: Madrygal: Revista de estudios gallegos, ISSN 1138-9664, Nº 22, 2019, págs. 63-72
  • Idioma: español
  • Títulos paralelos:
    • 'Quéresme facer o favor de calar?': Basics for a Communicative Grammar for the Galician Language
  • Enlaces
  • Resumen
    • español

      O estudo das funcións comunicativas é esencial para a aprendizaxe de linguas. Nos últimos anos estase a desenvolver unha liña de traballo, notablemente frutífera, que ten como obxectivo a elaboración de gramáticas comunicativas e a súa aplicación didáctica. Malia isto, non existe unha obra de referencia destas características no ámbito do galego. Por esta razón, a intención principal deste traballo é a de achegar unha serie de parámetros fundamentais para a elaboración dunha obra deste tipo, a partir da descrición das funcións de petición e de mandato dende un punto de vista comunicativo. Teranse en conta, así mesmo, as posibles aplicacións didácticas que deben ter estas gramáticas, de maneira que poidan constituír unha ferramenta de maior utilidade tanto para o profesorado como para o alumnado.

    • English

      The study of communicative functions is essential for language learning. In the past few years, a very fruitful line of work, whose main aim is to elaborate communicative grammars and their didactic application, has been developed. However, there is no reference work such as this in the Galician language. For that reason, this paper’s aim is to propose a series of fundamental parameters for the elaboration of a work of this nature, based on the description of the functions of request and order from a communicative point of view. It will also pay attention to the possible didactic applications that these grammars should have, so that they can be a more useful tool for both teachers and students.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno