Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Repensar la immersió lingüística a Catalunya des d'una perspectiva plurilingüe

    1. [1] Universitat Ramon Llull

      Universitat Ramon Llull

      Barcelona, España

  • Localización: Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 78, 2018, págs. 31-36
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Les aules lingüísticament heterogènies són una realitat cada cop més freqüent a Catalunya, la qual cosa fa palesa la necessitat de repensar un sistema lingüístic d’immersió únic. Aquest article proposa un enfocament ecològic, situat i integrat de l’ensenyament i l’aprenentatge de les llengües que es beneficia de les habilitats plurilingües que els infants porten a l’escola.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno