Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de EKI hezkuntza proiektu berritzailea eta bere ikasgaikako inplementazioari buruzko azterketa

Andrea Goñi, Jon Altuna Urdin

  • euskara

    Hezkuntza etengabeko berrikuntzan bere funts eta forma birdefinitzen joan da, metodo, teoria eta proiektu berrien bitartez. Egungo gizartearen eskaerari erantzun emanez, EKI proiektu berritzailea konpetentzietan oinarritutako ebaluaziora eta formatu digitalera hurbiltzen da. Artikulu honetarako buruturiko ikerketa lanak ikasgaika EKI proiektuaren metodologiaren inplementazioa eta asebetetze maila ezagutzea du helburu. Horretarako, ikastola bateko Bigarren Hezkuntzako 4. mailako 108 ikaslek eta mintegi ezberdinetako 3 irakaslek hartu zuten parte. Lagina honen ezaugarri bereizgarria Bigarren Hezkuntza osoa EKI proiektuan murgilduta eman dutela da. Ikasleriak Likert motatako galdeketa erantzun zuen eta irakasleriak eztabaida talde batean hartu zuen parte, datu kuantitatiboak eta kualitatiboak bilduz, hurrenez hurren. Maiztasun eta bariantza (ANOVA) analisiak egin ziren emaitzek ezberdintasun estatistikoak esanguratsuak azaleratuz, ikasgai ezberdinen ezarpenean eta EKIk bere proiektuan funtsezkoak hartzen dituen helburuen lorpenean.

  • English

    Education is constantly renewing, and it has been redefining its background and way of teaching, with new methods, theories and projects. The EKI project addresses competency assessment and digital format, responding to the demands of current society. This research study aims to analyze the implementation of the methodology of the EKI project in each subject, and its level of acceptance.

    For this, 108 students of 4th year of secondary education of an ikastola (Basque school) and three of their teachers of different subjects took part. The characteristic of this sample is that this group has completed the whole secondary education immersed in this EKI project. Students answered to a Likert scale questionnaire and the teachers participated in a focus group, gathering quantitative and qualitative data, respectively. Frequency and variance analysis (ANOVA) were carried out. Results showed statistically significant differences in the implementation of the project according to the subjects as well as a partial achievement of the objectives that EKI considers key in its project.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus