O proxecto Taranis consistiu na aplicación da gamificación na materia Bioloxía e Xeoloxía en1º ESO. A gamificación usousecomo una ferramenta docente, co obxectivo de dinamizar a aula e facer a materia máis atractiva ó alumnado. Esta actividade enmarcouse por completo no terceiro trimestre, do pasado curso 17-18. Os estándares de aprendizaxe englobados neste proxecto correspóndense ó bloque “A Terra no universo”tal e como veñen recollidos na lexislación vixente e na programación do departamento. Asímesmo trata de desenvolver no alumnado as competencias clave asociadas ós estándadesde aprendizaxe xa mencionados, en especialCCMCCT, CAA, CCEC, CSC e CD; facilitando deste xeito a avaliación das mesmas por parte da profesora.Os resultados foron moi satisfactorios, xa que prácticamente a totalidade do alumnado participante mellorou as súas cualificacións
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados