Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La guerra pel temps: els mitjans de comunicació han mostrat la seva miopia a l’hora de llegir la realitat que expliquen

  • Autores: Marc Argemí Ballbè, Albert Pinilla (il.)
  • Localización: Capçalera: revista del Col·legi de Periodistes de Catalunya, ISSN 1135-1047, Nº. 176, 2017, págs. 36-39
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • En el competitiu univers mediàtic digital bona part les notícies són de consum ràpid i sovint es potencia allò anecdòtic i s’obvien els canvis importants que, a poc a poc, s’estan gestant en la societat. Això explica que grans notícies que han tingut lloc darrerament, com el Brexit, la victòria de Trump o la mateixa crisi financera no fossin previstes per uns mitjans immersos en un ritme de producció frenètic. En aquestes pàgines reproduïm un extracte d’El sentido del rumor (Ediciones Península) el llibre del periodista Marc Argemí, expert en l’anàlisi dels rumors, en què s’analitza el perquè d’aquests greus errors de pronòstic.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno