El màrqueting holístic és un tipus de màrqueting molt poc conegut que, de mica en mica i cada vegada més, es va introduint a les empreses. Gràcies a les noves tecnologies, la publicitat es fa més efectiva i possibilita que arribi a l'individu des de diversos mitjans.
El conjunt format pel màrqueting holístic, el màrqueting 360º i el màrqueting experiencial fa que el consumidor es trobi submergit en el producte o servei que l'empresa vol vendre i aconsegueixi, així, la satisfacció que busquen les dues parts.
Aquest article, mitjançant una metodologia quantitativa i qualitativa, està centrat en l'opinió del client d'empreses de guies turístics, el seu punt de vista respecte a la publicitat donada per l'empresa i l'experiència obtinguda del consumidor,observant i analitzant opinions a la xarxa social Facebook i a TripAdvisor per, d'aquesta manera, arribar a entendre el missatge del client i comprovar si el màrqueting que s'ha utilitzat és efectiu o no. La conclusió principal és que, gràcies als mitjans socials, es pot arribar a analitzar l'opinió dels consumidors per poder adaptar els productes o serveis oferts a les seves necessitats.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados