Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Análisis semántico en medios sociales para la comunicación digital turística

  • Autores: Joan-Francesc Fondevila-Gascón, Sheila Liberal Ormaechea, Óscar Gutiérrez-Aragón
  • Localización: Comunicació: revista de recerca i anàlisi, ISSN-e 2014-0444, Vol. 36, núm. 1, 2019, págs. 71-94
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • El màrqueting holístic és un tipus de màrqueting molt poc conegut que, de mica en mica i cada vegada més, es va introduint a les empreses. Gràcies a les noves tecnologies, la publicitat es fa més efectiva i possibilita que arribi a l'individu des de diversos mitjans.

      El conjunt format pel màrqueting holístic, el màrqueting 360º i el màrqueting experiencial fa que el consumidor es trobi submergit en el producte o servei que l'empresa vol vendre i aconsegueixi, així, la satisfacció que busquen les dues parts.

      Aquest article, mitjançant una metodologia quantitativa i qualitativa, està centrat en l'opinió del client d'empreses de guies turístics, el seu punt de vista respecte a la publicitat donada per l'empresa i l'experiència obtinguda del consumidor,observant i analitzant opinions a la xarxa social Facebook i a TripAdvisor per, d'aquesta manera, arribar a entendre el missatge del client i comprovar si el màrqueting que s'ha utilitzat és efectiu o no. La conclusió principal és que, gràcies als mitjans socials, es pot arribar a analitzar l'opinió dels consumidors per poder adaptar els productes o serveis oferts a les seves necessitats.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno