Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La investigació de màrqueting amb dispositius mòbils: un lent despertar

  • Autores: M. Carmen Pacheco Bernal
  • Localización: Oikonomics: Revista de economía, empresa y sociedad, ISSN-e 2339-9546, Nº. 11, 2019, págs. 42-52
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • De la mateixa forma que la revolució mòbil ha tingut un profund impacte en la societat, ha creat noves activitats econòmiques i ha modificat les existents, la indústria de la investigació de màrqueting no ha quedat al marge d’aquestes transformacions. Com veurem a continuació, les tecnologies mòbils han representat nous reptes i oportunitats per als professionals del sector, generant noves formes de recollir dades dels consumidors que participen en investigacions de mercat. No obstant això, i malgrat els avantatges que suposa l’ús de metodologies mòbils per a la indústria, la seva adopció i difusió com a tècnica de recollida d’informació segueix sent bastant limitada. En aquest article es recullen les dades d’ús de metodologies d’investigació publicades pel sector i s’identifiquen els principals factors que han influït en l’adopció de la investigació de màrqueting amb dispositius mòbils, ja sigui incentivant o limitant la seva utilització


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno