Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Balio moralak: balioetan hezteko orientabideak?

    1. [1] Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

      Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

      Leioa, España

  • Localización: hik hasi: euskal heziketarako aldizkaria, ISSN 1135-4690, Nº. 60, 2001, pág. 6
  • Idioma: euskera
  • Enlaces
  • Resumen
    • Balioetan heztea, horra hor irakasleoi plazaratzen zaigun erronka zoragarria, zaila, aldi berean. Hezkuntzaren eguneroko egoeretan galdera asko sortzen zaizkigu, balioen heziketarekin zerikusia dutenak. Nola muga daitezke, zehaztasunez, balioen hezkuntzaren eginkizunak eta helburuak? Balioetan heztea bi amildegien aurrean aurkitzen da: balioen erlatibotasunaren amildegia ("balio guztiek balio berdina dute") eta doktrinamenduaren amildegia. Zer egin? Hezitzaileok ezkutuko balioak txertatzen dizkiegu ikasleei. Hezitzaileen jarduera guztien atzean “ezkutuko curriculum” bat dago. Zer jarrera hartzen dugu prozesu horren aurrean? Zer gertatzen da belaunaldien arteko balio ikusmoldeen desberdintasunekin? Ez al dugu entzuten zaharragoak gazteagoak baino "moralagoak" direla?


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno