Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La paratextualitat: caracterització i funcions interpretatives aplicades a l’estudi de la col·lecció «Micalet Teatre» de l’editorial Bromera

    1. [1] Universitat de València

      Universitat de València

      Valencia, España

  • Localización: Ítaca: Revista de Filología, ISSN-e 2172-5500, Nº. 8-9, 2017-2018 (Ejemplar dedicado a: Dossier: Música, pedagogia i literatura de base popular, Núm. 8, Any 2017. Dossier: Comunicació, llengua i mediació cultural, Núm. 9, Any 2018), págs. 275-297
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      L’embolcall amb el qual se’ns presenta un producte sempre influeix a l’hora de fer-ne la tria. Així doncs, és important la imatge oferida ja que contribueix a la creació d’un seguit d’expectatives en el receptor. En aquest sentit, l’anàlisi dels elements paratextuals juga, al nostre parer, un paper clau, perquè suposa una primera aproximació al text i, a més a més, en genera uns trets identificadors que funcionen com a element cohesionador dels productes d’una mateixa línia editorial. Amb el present treball, ens marquem com a objectiu elaborar una caracterització bàsica de la col·lecció «Micalet Teatre» de l’editorial Bromera. Partint del model d’anàlisi epistemològic proposat per l’especialista Gemma Lluch, tractarem d’esbossar les línies mestres d’un dels segells capdavanters en la difusió del teatre per a infants i adolescents.

    • English

      The wrapping in which we are presented a product always influences us in choosing it. Therefore, the image it offers is important because it contributes to the creation of a series of expectations in the receiver. In this sense, the analysis of paratextual elements plays, in our opinion, a key role, because it involves the first approximation to the text and, moreover, it generates identifying features which work as a cohesive element for the products of a particular publishing line. Our aim in the present work is to elaborate a basic characterization of the collection «Micalet Teatre», of Bromera Publishing House. Starting from the model of epistemological analysis put forward by Gemma Lluch, we will try to outline the guidelines of one of the leading seals regarding diffusion of Plays for Children and Teenagers.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno