Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Investigació-acció per a l’avaluació del programa d’agenda 21 escolar de Sant Cugat del Vallès

    1. [1] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, ISSN-e 2174-6486, ISSN 0212-4521, Nº Extra 0, 2009 (Ejemplar dedicado a: VIII Congreso Internacional sobre Investigación en Didáctica de las Ciencias), págs. 3082-3085
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Es desenvolupa una avaluació del programa A21E de l’ajuntament de Sant Cugat, del qual n’és responsable tècnic un dels investigadors, a través d’una col·laboració entre la UAB i l’Ajuntament. Amb l’objectiu de millorar el programa i orientar l’Educació per la Sostenibilitat municipal envers la participació comunitària de les escoles, es busca comprendre en la seva complexitat els quatre primers casos des de la posada en marxa del programa. A partir d’entrevistes semi-estructurades a triplets d’actors per cada cas (mestres responsables, educadors/es ambientals que assessoren el programa i tècnics de l’ajuntament) i l’estudi de documents, s’analitzen les dades per extreure’n unes assercions que permeten comprendre els casos i orientar un nou model. Les propostes de millora es fan en el si d’un grup de treball de mestres de les escoles públiques del municipi, educadors/es ambientals i investigadors generats pel propi procés de recerca.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno