Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Tempus fugit, virtutes manent.: Història i evolució d’un projecte educatiu a l’ensenyament secundari vinculat al coneixement de l’entorn

Rosa Oller i Casellas

  • English

    This article explores how important it is for students to finish their regulated studies, becoming competent and feeling motivated to improve society, with their local setting as their starting point. That is why it highlights different research studies which,applied transversely and worked on cooperatively, are proposed to students to achieve the basic curricular knowledge, focusing on elements of their immediate surroundings. Meaningful learning and the link between their school and their social context, with the promotion of teamwork, are the elements that will encourage students to strive for a better society once they have completed their schooling.KeywordsSecondary education; cooperation; final research project; local setting.

  • català

    El present article aprofundeix en la importància que els alumnes finalitzin els estudis reglats sent competents i sentint-se motivats per a millorar la societat, tot començant pel seu entorn més proper. És per això que destaca els diferents treballs de recerca que, aplicats transversalment i treballats de manera cooperativa, es plantegen als alumnes per tal que assoleixin els coneixements bàsics curriculars tot centrant-se en elements del seu món més proper. L’aprenentatge significatiu i el vincle entre els estudis i el seu entorn social, fomentant el treball en equip, són els elements que encoratjaran els estudiants a lluitar per una societat més justa un cop hagin finalitzat el període escolar.Paraules clauEducació secundària; treball cooperatiu; crèdit de síntesi; entorn.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus