Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Territori i cultura en una experiència formativa amb migrants. Fer de la necessitat virtut

    1. [1] Universitat de Vic

      Universitat de Vic

      Vich, España

  • Localización: Temps d’Educació, ISSN 0214-7351, Nº 55, 2018, págs. 149-167
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L’article descriu i reflexiona l’experiència de plantejar i participar en un projecte d’aprenentatge cultural a partir d’una proposta concreta duta a terme per estudiants i docent durant el segon curs del grau d’Educació Social. En un diàleg permanent entre la concepció de la naturalesa política de l’educació i la realitat social del context on té lloc la formació d’educadores i educadors socials, l’autora mostra els fonaments que ha considerat per argumentar i realitzar la proposta, els principis que l’han orientada i la seva valoració. Al llarg de l’article, es desenvolupen aspectes amb els quals pren forma la tesi que cal mirar de manera àmplia el repte educatiu d’avui tot incorporant les grans virtuts a les propostes educatives. Els set elements que enumera com a integrants de l’experiència descrita contenen en ells mateixos les dimensions polítiques, ètiques, culturals i socials que engloba una experiència formativa.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno