Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Museum of expeditionary cultural learning: case study of "Telpas Pavasaris"

    1. [1] University of Latvia

      University of Latvia

      Letonia

    2. [2] Latvian Academy of Culture (Letonia)
  • Localización: Temps d’Educació, ISSN 0214-7351, Nº 55, 2018, págs. 109-128
  • Idioma: inglés
  • Enlaces
  • Resumen
    • Els museus són part d’una tradició antiga, i per això mateix requereixen modernitzar-se i reavaluar-se per garantir que no quedin desactualitzats. Malgrat això, podria pensar-se que els museus, les biblioteques i altres institucions culturals estan exempts d’aquesta necessitat, atès que estan involucrats en activitats històriques i de conservació. No compartim aquest punt de vista, ja que la cultura forma part, sobretot, de la humanitat i de l’economia. Aquest estudi de cas examina les activitats dutes a terme per la Fundació Viegli per complementar el seu museu i la seva missió. Creiem que aquest enfocament és una de les noves maneres com poden funcionar els museus. Aquest modus operandi va emergir justament perquè es va concebre l’organització del museu d'una manera moderna, sense que les idees tradicionals suposessin una càrrega.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno