Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Del CERN a l’aula de física: La cambra de boira

    1. [1] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

    2. [2] Escola Pia de Sarrià-Calassanç
  • Localización: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 36, 2018, págs. 14-19
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • Of the CERN at the classroom of physics: The camera of fog
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      En aquest article s’exposen, de forma breu, els pilars fonamentals del CERN i els resultats de l’experiència que ha suposat submergir a un grup d’alumnes de segon de batxillerat, establint un cert paral·lelisme entre aquest centre d’investigació i l’escola. Per intentar aconseguir aquest objectiu, s’ha proporcionat als alumnes un repte sobre un context concret i real, basant-se en l’estructura d’un projecte: la creació d’una cambra de boira.

    • English

      In this paper, the main characteristics of CERN are briefly presented as well as the results of the experience of involving a group of secondary school students, establishing a certain parallelism between this research centre and the school. To try to achieve this goal, students have been given a challenge on a concrete and real context based on a project: the creation of a cloud chamber.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno