Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


El director de campanya i les estratègies comunicatives i persuasives dels partits.

  • Autores: Marcel Mauri i de los Rios, Sergi Cortiñas Rovira
  • Localización: Del carrer a les urnes: el dret a decidir, en campanya.: Comunicació política i comportament electoral a les eleccions catalanes del 2012. / coord. por Carles Pont i Sorribes, Arantxa Capdevila Gómez, 2014, ISBN 978-84-9984-260-8, págs. 43-70
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • 1. INTRODUCCIÓ. OBJECTIUS I MÈTODE.

      1.1 Els objectius i el mètode.

      2. PLANIFICACIÓ I ORGANITZACIÓ DE LA CAMPANYA.

      3. ESTRATÈGIES DE CONSTRUCCIÓ I POSICIONAMENT DE LA IMATGE DEL LÍDER.

      4. POSICIONAMENT DEL MISSATGE DELS PARTITS POLÍTICS.

      4.1 Tractament dels mitjans de comunicació.

      5. PLANIFICACIÓ PERSUASIVA I D'IMATGE DE LA CAMPANYA.

      5.1 Convergència i unió (CiU).

      5.2 Esquerra republicana de Catalunya (ERC).

      5.3 Partit dels socialistes de Catalunya (PSC).

      5.4 Partit popular de Catalunya (PPC).

      5.5 Iniciativa per Catalunya verd-esquerra unida i alternativa (EUiA).

      5.6 Ciutadans-partido de la Ciudadanía (C's).

      5.7 Candidatura d'unitat popular (CUP).

      5.8 Solidaritat Catalana per la Independència (SI).

      6. PERCEPCIÓ DE LES ESTRATÈGIES I CAMPANYES DELS ALTRES PARTITS.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno