Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La campanya postmoderna:: Els partits en el nou entorn 2.0

  • Autores: Ilaria Di Bonito, Frederic Guerrero-Solé
  • Localización: Del carrer a les urnes: el dret a decidir, en campanya.: Comunicació política i comportament electoral a les eleccions catalanes del 2012. / coord. por Carles Pont i Sorribes, Arantxa Capdevila Gómez, 2014, ISBN 978-84-9984-260-8, págs. 97-113
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • En aquest capítol, dedicat a la campanya a Internet, analitzarem la comunicació política a través de dues de les principals xarxes socials a nivell internacional: Facebook i Twitter. En el primer apartat, analitzarem 689 posts dels diferents partits amb representació parlamentària durant els 15 dies anteriors a les eleccions. I en el segon, analitzarem 138.000 tweets i retweets del debat #25N, en què van participar tots els partits, així com mitjans periodistes i ciutadans.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno