Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de El model de les escoles d’adults de Menorca

Magdalena Humbert Pons, Llorenç Forcada Moll

  • español

    Este trabajo pretende dar a conocer la forma en que se organizan los centros de educación de personas adultas (CEPA) de Menorca. En él se describen los conceptos básicos con los que se rige la formación permanente de personas adultas, se hace un recorrido por la historia de los centros como punto de partida para exponer el modelo basado en la colaboración de tres instituciones -la Conselleria d’Educació i Universitat, las administraciones de Menorca y la Associació d’Educació d’Adults de Menorca- y se termina con unas conclusiones extraídas del análisis de las debilidades, fortalezas, oportunidades y amenazas del modelo.

  • català

    Aquest treball pretén donar a conèixer la forma en què s’organitzen els centres d’educació de persones adultes (CEPA) de Menorca. S’hi descriuen els conceptes bàsics amb els quals es regeix la formació permanent de persones adultes, s’hi fa un recorregut per la història dels centres com a punt de partida per exposar el model basat en la col·laboració de tres institucions —la Conselleria d’Educació i Universitat, les administracions de Menorca i l’Associació d’Educació d’Adults de Menorca— i acaba amb unes conclusions extretes de l’anàlisi de les debilitats, fortaleses, oportunitats i amenaces del model.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus