Gabriel Cabot Carbonell, Antoni Roselló González
Este trabajo pretende dar a conocer las aportaciones y potencialidades que nos ofrece la realidad aumentada (RA) en los Camps d’Aprenentatge. Se describe el ámbito contextual de referencia para posteriormente explicar y analizar una serie de experiencias que se han implementado este curso escolar (2016-2017) en los Camps d’Aprenentatge de Orient y Binifaldó relacionadas con la RA aplicada al descubrimiento del patrimonio natural y cultural de la Serra de Tramuntana.
Aquest treball pretén donar a conèixer les aportacions i potencialitats que ens ofereix la realitat augmentada (RA) als Camps d’Aprenentatge. Es descriu l’àmbit contextual de referència i després s’explica i es fa l’anàlisi d’una sèrie d’experiències que s’han implementat de forma experimental aquest curs (2016-2017) als Camps d’Aprenentatge d’Orient i Binifaldó relacionades amb la RA aplicada a la descoberta del patrimoni natural i cultural de la serra de Tramuntana.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados