Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Ciència a l'escola: "Aquests turons han estat i seran sempre iguals que ara?. Si no és així, com s'han format?"

  • Autores: Judit Carrera, Núria Casadevall Coll, Jordi Martí i Feixas
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 451, 2018, págs. 41-46
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Promoure el pensament científic de l'alumnat implica desenvolupar-ne la capacitat d'investigar, de raonar i de comprendre en profunditat el món des del punt de vista de la ciència. En aquest procés esdevé clau la creació, l'avaluació i la revisió de models teòrics mitjançant processos d'investigació. Amb aquest objectiu hem proposat als infants de cinquè que realitzin un projecte d'investigació per respondre les preguntes plantejades sobre els turons que envolten la Plana de Vic


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno