Miguel Miranda Aranda, Francisco Galán Calvo
A un siglo de la publicación de la primera edición de Social Diagnosis por Mary E.
Richmond, podemos reflexionar sobre los aspectos metodológicos y contextuales de esa magna obra de investigación, que caracteriza el trabajo social como disciplina y como profesión, sabiendo que ambas perspectivas están indisolublemente unidas. Se abren nuevas piezas de investigación y análisis para reforzar nuestra profesión y a la vez, además, para desmentir ciertos prejuicios que devalúan la esencia de nuestra disciplina.
Al cap d’un segle de la publicació de la primera edició de Social Diagnosis, de Mary E. Richmond, podem reflexionar sobre els aspectes metodològics i contextuals d’aquesta magna obra d’investigació, que caracteritza el treball social com a disciplina i com a professió, sabent que les dues perspectives estan lligades indissolublement.
S’obren noves peces d’investigació i d’anàlisi per reforçar la nostra professió i alhora, a més, per desmentir certs prejudicis que devaluen l’essència de la nostra disciplina.
A century after the publication of the first edition of Social Diagnosis by Mary E.
Richmond we can reflect on the methodological and contextual aspects of this great research work which characterizes Social Work as a discipline and as a profession, knowing that both perspectives are indissolubly united. New research and analysis pieces are opened to reinforce our profession and at the same time, to deny certain prejudices that devalue the essence of our discipline.
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