Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Construcció del nom de ‘marca’ en una ruta literària i la seva vinculació amb l’autoria dels textos que la constitueixen

  • Autores: Josepa Anglès Soronellas
  • Localización: Recerca en Humanitats 2018 / coord. por Maria Bargalló Escrivà, 2018, ISBN 978-84-8424-682-4, págs. 27-40
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Els noms de marca tenen un paper essencial en la construcció de marca per la denominació en si i pel grau de coherència que es dóna entre aquesta i el seu contingut. Aquest article es refereix, a partir de setantadues rutes dels territoris de parla catalana, com s’ha construït la seva marca de ruta i quina és la presència de l’autor-titular en els textos que les constitueixen. Conclou que són majoritàries les marques de ruta en les quals figura el nom de l’autor i el del lloc per on circulen; que es donen també, tot i que minoritàries, altres opcions significatives i que són residuals les marques de contingut generalista. Quant a la coherència entre marca i contingut, també són majoria les rutes que estan formades per textos de l’autor-titular i purament testimonials les rutes corals.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno