Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Trobades entre el sector professional i la universitat. Ús de les fonts no acadèmiques en publicitat

  • Autores: Natalia Papí Gálvez
  • Localización: Comunicació: revista de recerca i anàlisi, ISSN-e 2014-0444, Vol. 35, Nº. 1, 2018, págs. 115-131
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      This proposal explores the presence of sources of non-academic origin in web pages and academic studies. Specifically, it seeks to collect and to put in order the main sources with presence on the Internet which have originated from this approach, and to see if these sources have been used in scientific articles in the field of communication since 2010. It compiles specialized sources that, with the necessary caution, could make contributions to the approach and identification of the object of study, as well as a group of investigations of the sector that could contribute to the advance of knowledge.

      Reports are used from some of the sources compiled but, above all, information provided by other organizations is used to approach the subject of the selected publications.

    • català

      Aquesta proposta explora la presència de fonts d'origen no acadèmic en pàgines i estudis acadèmics. En concret, pretén recopilar i ordenar les fonts principals amb presència a Internet originades des d'aquest enfocament i observar si aquestes fonts són utilitzades en els articles científics en l'àmbit de la comunicació des de l'any 2010. S'hi recullen fonts especialitzades que, amb la cautela necessària, podrien fer aportacions al plantejament i a la identificació de l'objecte d'estudi, i també un conjunt d'investigacions del sector que podrien contribuir a l'avanç del coneixement. S'hi utilitzen informes d'algunes fonts recollides, però, sobretot, d'altres organitzacions, per al plantejament del tema de les publicacions seleccionades.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno