Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


De l’aula a la comunitat: educant des d’una perspectiva socioemocional

  • Autores: M. Àngels Álvarez Sotoca, Daniel Costa Soler, Alicia Cuello, Rosa M. García Torre, Alejandra Muñoz Gómez, Concepció Roca Plana, Cristina Rodríguez Gómez
  • Localización: Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 399, 2018 (Ejemplar dedicado a: A les ciutats invisibles), págs. 44-48
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Fa uns tres anys, l’escola El Viver va iniciar un canvi metodològic d’un sistema més tradicional cap a un enfocament global de l’aprenentatge. Aquest canvi ve acompanyat del treball emocional que cada dia fem a l’escola. Treballar d’aquesta manera fa que l’alumne sigui el protagonista del seu propi aprenentatge i adquireixi estratègies i competències que li són útils en el dia a dia i en un futur. Perquè tot això sigui possible cal la implicació de tot l’equip docent, la participació de les famílies i la motivació de l’alumnat. Aquests tres factors incideixen en el clima del centre i creen un caliu familiar i proper. Aquest caliu és el segell del nostre estimat Viver.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno