La eclosión de aulas virtuales de Moodle en colegios, institutos y universidades es toda una realidad. Lo que en origen se concibió como herramienta para la educación a distancia se ha convertido ahora en aplicación cotidiana en centros de Primaria, Secundaria y Formación Profesional. El presente artículo ofrece un análisis DAFO del uso de Moodle en el aula de Educación Secundaria. De esta manera pueden analizarse sus diferentes fortalezas, debilidades, oportunidades y amenazas.
Moodle-eko ikasgela birtualen zabaltzea ikastetxe, institutu eta unibertsitateetan dagoeneko errealitatea da. Hasieran urrutiko hezkuntzarako asmatu zen tresna edo aplikazioa, orain Lehen eta Bigarren Hezkuntzako eta Lanbide Heziketako ikastetxeetan ohikotasunez erabiltzen da. Artikulu honek AMIA (gaztelaniaz DAFO) analisi bat egiten du Moodle Bigarren Hezkuntzako ikasgeletan erabiltzeari buruz. Hala, baliabide horren ahuleziak, mehatxuak, indarrak eta aukerak aztertzen dira.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados