Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Educación, tecnociencia, xénero e desenvolvemento sostible

  • Autores: María Mercedes Álvarez Lires
  • Localización: Trazos de xénero no século XXI: III Xornada Universitaria Galega en Xénero, Pontevedra, 5 de xuño 2015 / Anabel González Penín (dir.), Ana Jesús López Díaz (dir.), Eva Aguayo Lorenzo (dir.), 2015, ISBN 978-84-8158-694-7, págs. 15-32
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • Partindo dunha metáfora na que educación, tecnociencia, xénero e desenvolvemento sostible se asentan nunha intricada rede, difícil de desenlear, semella obvio que calquera intento de achegamento a unha síntese constitúe un proceso inacabado. Con esta finalidade faise unha reflexión sobre as interaccións existentes intra-rede, coméntase a orixe do termo desenvolvemento sostible. algunhas das críticas que suscita e realízase un percorrido por diversos documentos e declaracións de organismos como ONU e UNESCO nos que se fai referencia explícita aos aspectos citados. Finalmente, abórdase a necesidade de contar coas potencialidades das mulleres para conseguir a solución dos gravísimos problemas socioambientais que afectan ao planeta que habitamos, desde unha posición crítica co sistema de desenvolvemento actual, rescatando do esquecemento e da desconsideración os coñecementos ancestrais de millóns de mulleres anónimas e as achegas de mulleres notables á conservación da Terra.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno